מהי הלוואה לעסקים קטנים בערבות מדינה?

כשאתם זקוקים לכספים כדי להקים את העסק שלכם או כדי להניע אותו קדימה, אין זה מספיק ללכת לבנק כדי לבקש כסף לעסק שלכם, או הלוואה לעסקים קטנים בערבות מדינה מבלי לקבל הכנה לכך. יש להבין כיצד הוא עובד כדי לגייס לטובת העסק שלכם את הכסף הזול והאשראי הנוח ביותר שתוכלו לגייס, ולהגיש בקשה שמנוסחת כך שתאושר. בדיוק לשם כך קיימת חברת ניהול נכון שעושה זאת למענכם. 98% הצלחה בקבלת הלוואות בערבות מדינה בזכות הניסיון והידע של אמיר פרידברג שהקים את ניהול נכון למענכם.

ישנם כמה מיתוסים ועובדות שלא ברורים לאנשים ששמעו על הלוואה בערבות המדינה ולא ברור להם בדיוק איך זה עובד.

  • הלוואה, לא מענק – ההלוואה ניתנת על ידי הקרן לעסקים קטנים בערבות מדינה והיא אינה מענק. יש להחזיר אותה עד תומה.
  • שיעור הערבות של המדינה – המדינה ערבה לסכום של עד 75% מההלוואה לעסקים קיימים, ועד 90% מההלוואה לצורך הקמת עסק חדש. את היתר משלים היזם.
  • הלוואה לעסקים קטנים בערבות המדינה ניתנת על ידי בנקים שהוסמכו לכך על ידי המדינה, בריבית נוחה ונמוכה מהריבית המקובלת לעסקים.
  • כל עסק שעומד בתנאי היסוד רשאי להגיש בקשה. לא כל עסק שמגיש בקשה לקבלת הלוואה לעסקים קטנים בערבות מדינה אכן נענה בתשובה חיובית.
  • ההלוואה מיועדת להרחבת העסק, לפיתוחו, להקמת עסק, להגדלת הפעילות העסקית שלו והיא מיועדת לעסקים שמוגדרים קטנים ובינוניים.
  • ההלוואה אינה מיועדת לעסקים מוגבלים ולכן אי אפשר להיעזר בה להחזרת חובות.
  • אופן הגשת הבקשה לקבלת הלוואה קובע ברוב המקרים אם היא תתקבל או לא. עסק יכול לעמוד בתנאים ואף להיות רווחי ומצליח, אולם קשיים בניסוח והגשת הבקשה להלוואה עלולים לגרום לדחייתה.

ייעוץ וליווי נחוצים לצורך קבלת ההלוואה

חברה מקצועית לניהול הלוואות מתמחה גם בהגשת בקשות לקבלת הלוואה לעסקים קטנים בערבות מדינה והיא מציגה שיעור גבוה של הצלחות באישור הבקשות. אנשי מקצועי מיומנים מלווים את העסק שלכם מרגע ההגשה של הבקשה ועד קבלת התשובה, ומסייע לכם לקבל תשובה חיובית לקבלת הלוואה בערבות מדינה.

מעוניינים להגיש בקשת הלוואה לעסקים קטנים בערבות מדינה? בראש ובראשונה, יהיה עלייכם לבדוק את זכאותכם לקבלת ההלוואה. במידה והעסק שבבעלותכם עומד בקריטריונים השונים לקבלת ההלוואה, בקשתכם תבחן. כדי לגייס את ההלוואה ולקבל את האישור עבורה, אנו מזמינים אתכם לפנות אל "ניהול נכון" בבעלותו של אמיר פרידברג – יועץ עסקי בעל ניסיון של למעלה מ-30 שנה בתחום גיוס האשראי, ליווי עסקי וניהול כספים במיקור חוץ. לאורך פגישת הייעוץ נדון יחדיו בפנייתכם ונבנה תכנית פעולה מוצלחת המותאמת אישית עבורכם.

קבע פגישת ייעוץ חינם לליווי מקצועי לעסק שלך

    קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל