ייעוץ עסקי לעסקים קטנים

יועץ עסקי לעסקים קטנים הוא האדם הנכון שמייעץ לכם מהרגע שבו הקמתם את העסק או שאתם מתכוונים להקים אותו כיצד לעשות זאת נכון ובאמצעות איזה מימון. אינכם חייבים להיות מומחים אלא לדעת למצוא את היועץ הנכון ובמקרה זה הוא מחברת ניהול נכון, שהוקמה על ידי אמיר פרידברג לתת ליווי עסקי וייעוץ צמוד לבעלי עסקים לאחר עשרות שנות עבודה בתחום הבנקאות והעסקים.

בעזרת יועץ עסקי לעסקים קטנים תבנו את העסק נכון יותר

מי שלא רגיל לעבוד עם יועץ עסקי בעסק שלו לא מבין מהם היתרונות של עבודה צמודה עם אנשי מקצוע כאלה, ולהלן כמה יתרונות בולטים:

  • התמחות בתחום המימון והעסקים – לכל יועץ עסקי יש את ההתמחויות שלו ובמקרה זה יש התמחות מעמיקה בתחום גיוס ההון והמינוף שנחוץ לכם יחד עם הבנה וידע מעמיקים במבנה של העסק הבריא שעובד נכון. נצלו זאת כדי לבנות את התכנית העסקית שלכם ואת בניית האמצעים הפיננסיים לממש זאת.
  • ליווי בזמן משא ומתן עם רשויות וגופי מימון – כל עסק חייב לפעול בסביבה של רשויות ממשלתיות יחד עם גופים שונים שהוא בא אתם במגע, בעיקר לצורך בירוקרטי או דיונים פיננסיים. יועץ עסקי לעסקים קטנים שמצוי בתחום זה יוכל לייעץ לו כיצד לנהל את המגעים בצורה אפקטיבית או אפילו לנהל אותם עבורו.
  • השגת מינוף בכל שלב של העסק – בין אם אתם מקימים את העסק או מרחיבים אוו בעקבות הצלחה גדולה, יועץ עסקי שמתמחה בתחום המימון יוביל אתכם לעסקאות המימון והאשראי הנוחות לכם ביותר, בתנאים הכי טובים שאפשר.
  • הלוואות בערבות מדינה – במקרה זה חברת ניהול נכון מתמחה גם בהגשת בקשות להלוואות בערבות מדינה במקרים שבהם זה נחוץ וזוכה להצלחה גדולה בהיענות חיובית.

בחירת יועץ עסקי נכון לכם

עסק בימינו הוא מורכב הרבה יותר מהעסקים של פעם, הן בגלל מורכבותו והכלים שנחוצים לניהולו והן בגלל שפע האפשרויות שעומדות היום בפני היזם. הכימיה עם היועץ העסקי שלכם חשובה לא פחות. יועץ עסקי לעסקים קטנים שנוח לכם לעבוד אתו כי יש לכם שפה משותפת אתו חשוב לא פחות מהידע והניסיון שלו.

ליווי עסקי לעסקים קטנים

ליווי עסקי לעסקים קטנים נדרש באופן שוטף אבל במיוחד, במקרים מיוחדים. כך כאשר העסק עומד לפני התרחבות, לפני רכישת עסק אחר ובנסיבות אחרות. ליווי עסקי כולל משימות שונות שהיועץ ממליץ עליהן כולל, למשל, הכנת תכנית עסקית. נקודת מבט חיצונית של מומחה על העסק תמיד טובה ובעלת ערך מוסף. "אמיר פרידברג" בעל חברת "ניהול נכון"  עוסק בתחום וניתן לקבל ממנו מידע רב.

ליווי עסקי לעסקים קטנים – יעיל וממוקד

ליווי עסקי לעסקים קטנים חייב להיות תכליתי וממוקד. היתרון העיקרי שלו הוא שהוא ניתן על ידי מומחה חיצוני. בעל העסק ומנהלו עסוק רבות בניהול השוטף ואין לו את הזמן, ובמקרים רבים, גם את היכולת לראות מגמות שונות בשוק, לדעת איך להיכנס למיזם חדש, להכיר את המתחרים ועוד. לעומתו, יועץ חיצוני מגיע מנקודת מבט אחרת שאיננה מעורבת רגשית בעסק עצמו. כך הוא יכול לראות ליקויים, קשיים, התנהלות שאיננה נכונה ולתת המלצה ממקום קר ותכליתי. את העצות הוא יספק ללקוח אשר על פיהן יכול לקבל החלטות אסטרטגיות. כך בעת רצון להתרחב לתחום חדש, כאשר הוא משקיע בקו ייצור נוסף, בעת רכישת מתחרה ועוד. אחד הנושאים החשובים שיש לקבל עבורם החלטה הוא גיוס כספים באמצעות הלוואות. ליווי עסקי כולל, לרוב, הכנת תכנית עסקית ובמסגרתה גם יצוינו הסכומים הנדרשים לעסק, את דרך השגתם. היועץ אף יכול לסייע בגיוס הכספים.

תכנית עסקית לפני גיוס כספים

תכנית עסקית נועדה לשקף מצב המתבסס על הערכות כספיות ופיננסיות למיזם. ובין היתר: עלויות הקמה, הוצאות פרסום ונוספות, תזרים מזומנים, צפי להכנסות והרווחים שבצידם וכדומה. לכל אלמנטים אלו ואחרים נוספים יש משקל שימצא לו ביטוי בתוכנית. על פיה ניתן לקבל החלטות מושכלות. 

ליווי עסקי לעסקים קטנים: שירות של מומחה

"אמיר פרידברג" בעל חברת "ניהול נכון" עוסק בתחום ומומלץ לקבל ממנו שירות מקצועי המלווה ביחס אישי. הוא כולל ייעוץ לכל מתלבט,  מציאת מקורות מימון נוחים, מעקב וליווי ככל הנדרש. הוא בעל ידע רב וניסיון עשיר המגיע מהתמחות בתחום וממתן שירותים איכותיים ללקוחות רבים. הוא ישמח לשרת כל לקוח חדש. 

קבע פגישת ייעוץ חינם לליווי מקצועי לעסק שלך

    קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל