ניהול תזרים מזומנים

כל עסק נע על ניהול תזרים מזומנים שבין הוצאות להכנסות, ואם מופר האיזון הזה הוא חורק ואינו יכול להמשיך לפעול במלוא הפוטנציאל שלו. כדי להבין איך אתם יכולים להבטיח שדבר כזה לא יקרה לעסק שלכם וכדי לוודא שהוא יפעל תמיד בעזרת תזרים חיובי, פנו לחברת ניהול נכון כדי לקבל שירותי ניהול כספים במיקור חוץ. שירות ניהול זה עושה למענכם את כל העבודה שאינכם מסוגלים להתפנות לה, הודות לאמיר פרידברג, מייסד החברה שמאחוריו עשרות שנות ניסיון כבנקאי ודירקטור שמתמצא בכל תחום הכספים בעסקים.

מה תוכלו לקבל כשירות כדי להבטיח ניהול תזרים מזומנים כל העת?

  • היכרות טובה עם מערכת הבנקאות והגופים המוסדיים – אמיר פרידברג בא מתחום הבנקאות וניהול העסקים כדירקטור, הוא מכיר את כל הגופים הפועלים במשק ומהם החוקים שאפשר להיעזר בהם כדי לנהל את הכספים שלכם טוב יותר. הניסיון שלו גם מוביל אותו ליצור מגעים יעילים יותר בכל משא ומתן שחשוב לכם בתחום זה.
  • הבנה עמוקה של מבנה העסק והכספים שלו – כדי להבטיח ניהול תזרים מזומנים חיובי יש להבין את מבנה העסק שלכם בכל תחום וכיצד להבריא אותו או לוודא שתזרים המזומנים שלו לא ייפסק, אם באשראי, אם באיזון ההוצאות וההכנסות ואם בהלוואות מדינה נוחות. כל האמצעים החוקיים והנוחים שעומדים לרשותכם מוכרים לחברת ניהול נכון ובכך היא מביאה לכם את הערך המוסף של ניהול הכספים שחסר לכם.
  • עמידה ביעדי ביקורת ופיקוח – עסק חייב לעמוד בביקורת כדי לציית לחוק וכדי לא להפסיד כספים. ניהול נכון מבטיחה לכם פיקוח ובקרה על העסק שלכם כדי ללוות אתכם בייעוץ ובהכוונה ותוך כדי משא ומתן עם גופים מוסדיים, בעת הצורך.
  • גיוס אשראי מקרנות – לא רק הבנקים מלווים כספים ולא רק המדינה מעמידה לטובתכם הלוואות לפיתוח העסק שלכם. אתם יכולים לקבל כספים מקרנות שונות שמשקיעות בעסקים, ולצורך כך חברה מקצועית תגייס את כל מערך הקשרים וההיכרות שלו עם הקרנות.

ניהול העסק בעזרת ניהול תזרים מזומנים

כדי להקים עסק על הרגליים בעל העסק ושותפיו זקוקים לכספים וכדי להבטיח אותם חייבים להכיר על בוריו את תחום ההון בישראל. משום כך, חשוב לבחור חברה אמינה, מוסמכת ומקצועית אשר תסייע לכם בניהול התזרים בראשית דרככם כעצמאיים.

קבע פגישת ייעוץ חינם לליווי מקצועי לעסק שלך

    קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל